Här hittar du svaren på dom vanligaste frågorna

Hur betalar jag?

Efter att vi återlämnat din tvätt skickas en faktura ut till den mejl du angivit i bokningen.

Vart levererar ni?

Vi hämtar och levererar i Stockholm.

I följande kommuner har vi en en minimum beställnings summa på 499kr

Upplands Väsby, Huddinge, Täby och Nacka.

Osäker om vi hämtar upp på just din adress? kontakta oss!

Binder jag upp mig till något?

Nej, det finns varken abonnemang eller bindningstider. Du bokar när du vill. Önskar du regelbunden tvättservice så lägger vi in ett rullande schema, detta för att det ska rulla på så smidigt så möjligt. Observera att du inte binder dig till något.

Behöver jag vara hemma vid upphämtning och - eller återlämning?

Nej, men vi tar inget ansvar för tvätten förrän vi hämtat upp det. Vid upphämtning och återlämning kontaktar vi dig.

Behöver jag sortera tvätten?

Nej, du kan lägga all din tvätt i en och samma påse. På tvätteriet sorteras din tvätt.

Använder ni miljövänliga produkter?

Att tvätta kräver resurser och kunskap. Vi anser att det är vårt jobb att minska miljöpåverkan, både på det sätt som vi tvättar och de produkter som vi använder. Därför använder vi alltid miljövänliga produkter. Har du några önskemål eller tips tar vi glatt emot det.

Blandas min tvätt med andras?

Nej, all tvätthantering sker i separata korgar. Din tvätt märks även med ett specifikt kundnummer och är totalförsäkrad.

Har ni en app?

Nej, däremot är vår hemsida mobilanpassad och enkel att spara ner till din mobils hemskärm, som om den vore en app. Tryck dela knappen eller meny-knappen när du besöker vår hemsida via din telefon och välj att spara till din hemskärm.

Visa detaljer
- +
Slutsåld